• Christmas SALEАкция
  • Нови стокиНово
  • Най-продаваниТОП
  • По марка

Гаранционни условия 1

Рекламации и Гаранционни условия

РЕКЛАМАЦИИ

bambino.bg предоставя на всички свои клиенти пълната гаранция, която се дава от съответния производител. Подписването на гаранционната карта се счита за приемане на гаранционните условия. За стока, изпратена по куриер, гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в срок до 24 часа.

В срок от 14 дни от получаването на стоката Вие може да я върнете или подмените без основателна причина. Транспортните разходи в двете посоки са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА . (В случай на замяна на стока клиентът заплаща куриерските такси за транспорт в двете посоки). Опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглабяна /за някой артикули/ трябва да си е в оригиналната опаковка и заедно с всичките си аксесоари. И при най-малката следа от употреба на артикула, той не може да бъде върнат. Пратката трябва да е придружена с получения фискален касов бон, за да може да се сторнира в кочана за сторно бележки. Не носим отговорност за стока, която Вие сте счупили при неправилно сглобяване, употреба. Рекламации при несъответствие на стоката с договореният модел, марка, десен, размер или при установен фабричен дефект (може да претендирате за отбивка от цената) можете да предявявате след получаване на стоката като се сържете са нас за подробни инструкции по подмяна/връщане на тел.: 0887240789

Или да ни пишете на :
- e-mail : sales@bambino.bg
-Офис: гр.Сандански , гл.път Е79 , магазин Бамбино

Транспортните разходи в този случай са за наша сметка, с изключение на артикулите, които са намалени с 50% и повече към момента на покупката. При тях транспортните разходи са изцяло за сметка на клиента. Рекламация се завежда само след представяне на касов бон.
При връщане на стока без замяна, стойността на артикула се възстановява по банка. Доставчикът е длъжен да възстанови на клиента в пълен размер заплатените от него суми равняващи се на стойността на артикула не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която клиентът е упражнил правото си на отказ от сключения договор съгласно ЗЗП чл.55 ал.6 и ако е предоставил стоката заедно с касовия бон не по-късно от 14 дена от момента, когато е упражнил правото си на отказ. Стоката трябва да бъде транспортирана в оригиналната си транспортна опаковка, с която сте я получили. Моля, пазете транспортните опаковки-нужни са при връщане и гаранционни условия. Равностойността на безплатната доставка е по тарифите на Спиди за съответните килограми пратка. В случай на частично изпълнение на поръчката по желание на клиента, доставчикът връща по банковата му сметка само разликата от неизпълнените артикули в законовия срок. Могат да се връщат само не използвани и не сглобявани артикули /за някой артикули/, като в рамките на 14 дена ясно в писмен вид ни уведомите, че желаете да върнете артикула. Транспортните разходи остават за сметка на клиента. Не практикуваме връщане на пари с наложен платеж. За целта трябва да ни изпратите на имейла sales@bambino.bg банкова сметка, на която да възстановим сумата, след като получим стоката с придружаващите я документи и констатираме състоянието и. При връщане на стока без замяна ,следва клиента да ни възстанови сумата по куриерската услуга (ако вече не е платена от клиента, в момента на доставката). Разликата се определя според тарифата на куриерската фирма, с която клиента е получил първоначално стоката. След като веднъж сте получили статус на поръчката "Изпратена", можете да се откажете от нея само след като я получите от куриерската фирма и ни се обадите на тел.:0887240789, за да ни уведомите за желанието си. Не могат да бъдат върнати стоки и предоставяне на услуги, чието изпълнение е започнало с изричното съгласие на потребителя и е приключило преди изтичането на срока от 14 дни (например доставка на поръчани стоки директно от производител със съответните произтекли от това транспортни международни разходи или услуги предприети при изричното съгласие на клиента). Касае случайте на доставка на артикули, които не са предвидени за внос от дистрибуторите за България, но въпреки това са налични при производителя и които клиента желае да получи с извънредна поръчка и условия на доставка специално организирани за него. Доставка на стоки, изработени съобразно Вашите изискванията или по Ваша индивидуална поръчка също не могат да бъдат върнати. Всички наши пратки са застраховани по време на транспорт, но за да е валидна застраховката след приемане на пратката от куриерите, Вие сте задължени да я прегледате и да установите в рамките на 30 мин. дали има транспортни наранявания на опаковката и на самия артикул. В случай на такива ВЕДНАГА трябва да се свържете с куриерската фирма, от която сте получили пратката и с нас на телефон или email. При установяване на транспортни щети след повече от 30 мин. в момента на получаване е възможно застрахователите да откажат да Ви обезщетят - касае само пратки с видими външни наранявания на транспортната опаковка, които са довели и до вътрешно наравяване на самият артикул.

ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

За стоките, които подлежат на гаранционно обслужване Вие ще получите гаранционна карта. Нея ще Ви я издадем и изпратим заедно с поръчания продукт. Гаранционната карта ще Ви бъде доставена за наша сметка. Срокът по гаранцията започва да тече от датата на получаване на стоката и важи само, ако стоката е ползвана съгласно инструкциите за употреба. При възникване на повреда, която съответства на условията по гаранционната карта Вие трябва да се свържете с нас или с оторизирания сервиз,като трябва да представите: продукта в оригиналната му опаковка,коректно попълнена гаранционна карта, фактура и/или касова бележка, писмено описание на несъответствието и обстоятелствата, при които се е появило, адрес и телефон за обратна връзка. В случайте, които не са посочени в гаранционната карта и е причинена несъзнателно или умишлено повреда, гаранционните условия не се зачитат и ремонта е за сметка на клиента. Констатираните фабрични дефекти ще бъдат отстранени в 30 дневен срок от датата на получаване на рекламацията и вписването и в Книгата за рекламации. Рекламация се завежда само след представяне на касов бон. В случай на рекламация на артикул, клиентът може да достави проблемният артикул в някой от нашите магазини или да го изпрати директно на сервиза на производителя/вносителя. Транспортните разходи в този случай са за СМЕТКА НА КЛИЕНТА !


УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ

Условията за ползване на Детски магазин "Бамбино" са съгласно изискванията на Комисията за защита на потребителя. С цел спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към “Бамбино ООД” са неавансови, а преди изтичане на срока от 14 дена, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД) .Всички цени на стоки и доставка са крайни и са с включен ДДС. С натискане на бутона "Потвърди" при оформяне на Вашата поръчка,Вие се съгласявате, че сте прочели горе написаните условия.


Можете да се свържете с нас:

-Пратете e-mail на - sales@bambino.bg

-Телефон за контакт – 0887240789

-Офис – гр.Сандански , гл.път Е79, магазин Бамбино



Текстовете и картинките са собственост на Детски магазин "Бамбино", Бамбино ООД.

Не могат да бъдат копирани и разпространявани без наше знание и одобрение.